Ageas stelt nieuw 3-jarig strategisch plan voor op Investor Day in Londen

Vandaag houdt Ageas zijn jaarlijkse investeerdersmeeting, waarop CEO Bart De Smet en de overige leden van het Executive Committee een update zullen geven over de prestaties en realisaties van Ageas en het nieuwe strategische plan van het bedrijf voor de komende drie jaar.

De investeerdersmeeting richt zich dit jaar in het bijzonder op de voorstelling van het nieuw strategisch plan voor de komende drie jaar. Het nieuwe plan is een natuurlijke evolutie van de vorige strategische plannen, Vision 2015 en Ambition 2018, en omvat nieuwe keuzes en doelstellingen. De nieuwe strategie houdt ook rekening met de visies van de Groep over de toekomst van de verzekeringen op langere termijn, en wat Ageas moet doen om ervoor te zorgen dat het zijn beloftes aan elke stakeholder blijft waarmaken.

De Investor Day kan worden gevolgd via video webcasting vanaf 17u45 CET (16u45. Britse tijd). Het gedetailleerde programma van de dag kunt u terugvinden op de website van Ageas.

De presentatie van de Investor Day zal ter beschikking worden gesteld op de website van Ageas.