Executive insight

Op zulke momenten...

Op zulke momenten komt het allerbeste in de mens naar boven

We leven in moeilijke tijden. Het coronavirus verraste de mensheid. De snelheid waarmee het zich over de hele wereld verspreid heeft, was adembenemend. Dit zorgt voor een enorme angst en onzekerheid bij iedereen.

Toch is er ook iets positiefs uit deze situatie te halen, namelijk de opmerkelijke menselijke reactie van velen; de helden uit de gezondheidssector die de klok rond werken - dokters, verpleegsters en andere experten, die in de frontlinie staan ​​en aan wie we veel dank verschuldigd zijn. Maar ook iedereen die ‘menselijkheid’ blijft tonen en aandachtig blijft, voor de meest kwetsbaren in onze samenleving in het bijzonder. Sommigen vergelijken het met de “spirit” die opduikt in oorlogstijden. Ik geloof liever dat op zulke momenten het allerbeste in de mens naar boven komt. Al onze medewerkers, klanten, partners, investeerders en de samenleving worden getroffen door deze pandemie. Nooit eerder heeft “Supporter van je leven” meer betekenis gehad als vandaag. Daarom ben ik dan ook bijzonder trots op onze lokale bedrijven die extra inspanningen leveren om onze stakeholders in deze moeilijke tijden te ondersteunen.

Bart De Smet

Extra inspanningen van onze lokale bedrijven