Business

Laten we een impact maken in 2022

Ageas wenst u een gezond, gelukkig en hoopvol 2022! Dat dit nieuwe jaar het begin mag zijn van iets nieuws: nieuwe voornemens, nieuwe verwezenlijkingen en nieuwe dromen voor de komende jaren.

Voor Ageas betekent 2022 de start van onze duurzame groeistrategie Impact24 gericht op de lange termijn. Nu we deze nieuwe en uitdagende reis aanvatten, kunnen we met trots terugkijken op wat we in het vorige plan hebben bereikt. Connect21 gaf ons een sterk platform voor verdere groei, die in Impact24 vele vormen zal aannemen. Zo ambiëren wevan  het volledige potentieel van onze kernactiviteiten te realisere ,  en nieuwe groeikansen na te streven op het gebied van gezondheid, bescherming, digitale platformen en herverzekering. Onze klanten en medewerkers komen hierbij op de eerste plaats,. En duurzaamheid en langetermijndenken staan  steeds centraal bij alles wat we ondernemen.

De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt  om onze Connect21-doelstellingen te bereiken. En omdat een goed begin het halve werk is, hebben we ook het terrein voorbereid voor Impact24. Zo zijn we  begonnen met de vertaling van Impact24 naar onze lokale actieplannen en hebben we een Chief Development and Sustainability Office (CDSO) opgericht om de business te helpen de implementatie aan te sturen en te versnellen.

Ons Impact24-plan is officieel van start gegaan... Nu is het tijd om resultaten te boeken!

Blijf op de hoogte voor meer nieuws op onze speciale Impact24-website