Steven Braekeveldt wint de “Inspiring Leader” award

De award voor "Inspirerende Leider" beloont leiders die opvallen door hun houding binnen een zakelijke context. De award is een terechte erkenning voor de dagelijkse inzet van Steven Braekeveldt om te ‘connecteren’ met de meer dan 1300 medewerkers van Ageas in Portugal, en met alle partners van het bedrijf. Hij doet dit op verschillende manieren, die elk een enorme impact hebben op het publiek dat hij probeert te bereiken. Zo richt Steven zich tot mensen met authentieke, eenvoudige maar zeer inspirerende toespraken zowel op interne en externe evenementen.

Dit is het eerste jaar dat deze prijs werd uitgereikt door het Observatorium voor Interne Communicatie (Observatório de Comunicação Interna - OCI). De OCI wil het referentieforum zijn voor goede praktijken in interne communicatie in Portugal. OCI is opgericht door ATREVIA en door de faculteit Humane Wetenschappen van de Katholieke Universiteit van Portugal en heeft tot doel het belang van sterke interne communicatie te duiden als een belangrijk hulpmiddel bij het overbrengen van waarden, bedrijfsidentiteit, cultuur en interne branding.