Ageas stelt zijn nieuwe strategische driejarenplan voor

Morgen, 1 juni 2021, zal Ageas CEO Hans De Cuyper samen met de andere leden van het Executive Committee het nieuwe strategische driejarenplan van de Groep, Impact24, voorstellen.

Tijdens het online-event zullen de strategische keuzes die bepalend zullen zijn voor het toekomstige parcours en de groei van de Groep, de ambities van Ageas ten aanzien van haar stakeholders en de doelstellingen die hiermee verband houden, worden voorgesteld.

Het event kan worden gevolgd via video webcasting vanaf 17u30 CET (16u30 Britse tijd).

De presentatie van het event zal ter beschikking worden gesteld op de website van Ageas.

Ageas is een beursgenoteerde internationale verzekeringsgroep met een erfgoed dat zich uitstrekt over een periode van bijna 200 jaar. Ze biedt levens- en niet-levensverzekeringsproducten aan particulieren en bedrijfsklanten die speciaal ontwikkeld zijn om een antwoord te bieden op hun specifieke noden, zowel vandaag is in de toekomst. Ageas, een van de grootste verzekeringsmaatschappijen in Europa, is vooral werkzaam in Europa en Azië, die samen het grootste deel van de wereldwijde verzekeringsmarkt vormen. Via een combinatie van 100%-dochterondernemingen en langetermijnpartnerships met sterke financiële instellingen en belangrijke distributeurs, is Ageas met succes actief in België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja, Singapore en de Filipijnen. Ageas behoort tot de marktleiders in de landen waar het aanwezig is. Ageas telt meer dan 45.000 werknemers en in 2020 bedroeg het premie-inkomen ruim EUR 36 miljard (alle cijfers tegen 100%).