Gezondheid

Extra inspanningen van onze lokale bedrijven

Op zulke momenten komt het allerbeste in de mens naar boven [...] Al onze medewerkers, klanten, partners, investeerders en de samenleving worden getroffen door deze pandemie. Nooit eerder heeft “Supporter van je leven” meer betekenis gehad als vandaag. Daarom ben ik dan ook bijzonder trots op onze lokale bedrijven die extra inspanningen leveren om onze stakeholders in deze moeilijke tijden te ondersteunen.

- Bart De Smet

België

De kosten van poliklinische zorg zijn uitgebreid om uitgestelde niet-dringende medische interventies te dekken

AG ondersteunt vrijwillige gezondheidswerkers met een gratis ziekteverzekering

Restaurants, snackbars e.d. die overgeschakeld zijn op de bezorging van maaltijden, blijven verzekerd

Ageas schenkt via AG 200 iPads aan rusthuizen in België

Campagne om de aandacht te vestigen op de sociale problemen gelinkt aan eenzaamheid

AG Real Estate geeft handelaren 50% korting op de huur gedurende de lockdown

Interparking stelt parkeerplaatsen ter beschikking van medisch personeel en veiligheidsdiensten

AG & Ageas doneren 750.000 euro ter ondersteuning van de onderzoeksinspanningen van de KU Leuven om een ​​vaccin en behandeling voor COVID-19 te ontwikkelen.

Voucher van 20 EUR aangeboden aan klanten. Dit initiatief ondersteunt tegelijkertijd de lokale handelaren.

VK

Amazon-boekvoucher voor directe klanten ouder dan 70 ter ondersteuning van deze periode met weinig contacten

Medewerkers van de National Health Service hebben drie maanden gratis toegang tot de pechhulpdienst voor wagens

Verspreiding van leuke inhoud voor jonge kinderen die nu thuis zitten

Amazon boekenbon voor klanten die voor de “National Health Service” werken

Verlenging van dekking voor enkele reizen van 30 naar 60 dagen voor klanten die in het buitenland gestrand zijn

Introductie van een aantal uitbreidingen zonder bijkomende kosten gelinkt aan stijgend gebruik of wijziging in jobinhoud. Bijvoorbeeld: vrijwilligers die voedsel of medicijnen leveren hoeven hun bestaande dekking niet uit te breiden

Ageas UK heeft de engagementen van de “Association of British Insurers” onderschreven

Portugal

Ageas Foundation: SOS Neighbor Movement and Adopt a Grandma/Grandpa, ter ondersteuning van geïsoleerde en oudere mensen

Gratis levering van medicijnen door Médis en Go Far

Doctor online, een telegeneeskunde voor Médis-klanten en alle medewerkers

Aangepaste producten, diensten en campagnes: speciale voorwaarden voor gezondheidswerkers en voor thuisbezorgers

Institutionele video met een zeer korte en impactvolle boodschap om mensen te vragen thuis te blijven

Samenwerking met de #EntraEmCena beweging: online theater met Theatro Nacional Dona Maria II, een grote culturele speler in Portugal met verschillende doelgroepen.

Werknemers van Grupo Ageas Portugal werkten van bij de start van thuis, waarbij het bedrijf online welzijnsprogramma's deelde en werknemers via communicatie verraste

Lancering van Mundo Ageas’: een marktplaats gericht op de dagelijkse noden van de gebruikers. Vandaag ligt de focus op diensten op afstand: levering van medicatie, yogalessen, online lessen variërend van muziek tot taallessen, coaching en financieel advies…

Medewerkers worden aangemoedigd om zelfgemaakte maskers te maken

Sociaal noodplan tegen honger en isolatie

Schenking van computers en televisies aan jeugdinstellingen ter ondersteuning van thuisstudie.

Ondersteuning van Os AMIgos são para as Ocasiões "| (" Een vriend in nood is inderdaad een vriend ") om vrijwilligers te helpen rekruteren en voedsel en geld te verzamelen om de meest kwetsbaren in verschillende Portugese gebieden te ondersteunen.

Deelname aan het APS Solidariteitsfonds (initiële waarde van 1,5 miljoen euro) ter ondersteuning van professionals die, in de uitoefening van hun beroep, positief zijn getest op Covid-19 en als gevolg daarvan zijn overleden of ernstig ziek zijn

Exclusief online concert voor Ageas Family - medewerkers, klanten, partners.

Online symptoomcontrole beschikbaar voor iedereen op de website van Médis.

Cantigas à Janela: vrijwilligers zingen of spelen een instrument voor het huis van ouderen in de strijd tegen isolatie en eenzaamheid.

Partnerschap met het Portugese Rode Kruis in het kader van een noodplan van Covid19.

Turkije

Ondersteuningspakket gelanceerd om inkomstenverlies van agentschappen te helpen minimaliseren

Medische ondersteuningslijn gelanceerd voor agenten om thuiswerken te ondersteunen

Online training beschikbaar gesteld voor agentschappen