Ageas vervoegt de Singularity University community

Ageas lanceert Connect21, zijn nieuw 3-jarenplan. Het houdt daarbij in het achterhoofd dat de wereld snel verandert dankzij de snelheid van de technologische en wetenschappelijke vooruitgang, de veranderende aard van risico en de verwachtingen van onze klanten en andere stakeholders. Om competitief en hyper-relevant te blijven in de toekomst zullen we wat we leren voortdurend in vraag moeten stellen, herbekijken en vertalen in nieuwe innovatieve ideeën.

Om die ambitie waar te maken ging Ageas via zijn Portugese filiaal een 4-jarig partnership aan met Singularity University (SU) in Portugal. SU is een wereldwijde community die gebruik maakt van exponentiële technologieën om de grootste uitdagingen ter wereld aan te pakken. Deel uitmaken van deze community biedt de groep heel wat mogelijkheden om onze blik te verruimen, ons uit te dagen en ons te inspireren voor de toekomst van onze klanten, partners en business.

De eerste Europese SU-Top in Cascais Portugal, die opiniemakers samenbracht rond nieuwe technologieën die mogelijk de maatschappij op termijn kunnen veranderen, was voor Ageas een ideale kans om in contact te komen met de wereld van morgen.